Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Poka¿ wszystkie komentarzeCzy bêdzie ch³odzony ciecz± czy nie, wa¿ne aby mia³ te 130 kucy i by³ l¿ejszy od '' bie¿±cej " wersji. Je¶li przybêdzie nowemu gs-owi trochê kilogramów to bêdzie to krok wstecz dla bmw, czy bêdzie chcia³o rozwijaæ swój flagowy model w stronê mocnej i zwrotnej Multistrady czy ciê¿kiego i ospa³ego (s±dz±c po masie) Crosstourera to zale¿y od bmw. Sytuacja nie jest ciekawa choæby z powodu triumpha explorera wa¿±cego tyle samo a mocniejszego od gs-a i nowego versysa 1000. Co do R1250 , wygl±da naprawdê nie¼le, z daleka przypomina tigera 800. Jestem chyba pewny ¿e beemka pójdzie w dobr± stronê bo "czasy" coraz trudniejsze :)
OdpowiedzDok³adnie tak, dodam od siebie ¿e moim zdaniem to pierwszy ³adny Gejes - stylistycznie id±cy trochê w stronê Multistrady, a to dobry kierunek... No i ta lampa... Mo¿e kiedy¶ bêdê takiego chcia³? pozdrawiam
Odpowiedza kto ci powiedzial ze Multistrada jest ladna? kapeluch do potegi kolego. wyglad rzecz gustu. Dla mnie multistrada nie wyglada i tyle.
OdpowiedzJa sobie tak powiedzia³em. Je¶li chodzi o kwestie stylistyki to ilu ludzi tyle opinii. Za absurdaln± uwa¿am sytuacjê gdy kto¶ twierdzi ¿e co¶ jest ³adne dlatego ¿e kto¶ inny mu tak powiedzia³. I nadal uwa¿am ¿e to moim zdaniem naj³adniejszy du¿y GS jak dotychczas.
Odpowiedz